2011. március 5., szombat

díj!!

köszönöm ezt a díjat  Cukorkaa-nak! És küldöm:
Zoe Henderson
DorCsa
DorCsa igen jól látjátok neki két blogja is nagyon tetszik! Szóval két külön töri!!
Carly
Tünde
szóval most ez lenne azaz öt blog amit érdemes szerintem most meglátogatni a többit is szeretem de próbáltam most olyan blogokat választani amiknek még nem küldtem tovább díjat! :-))
Öt dolog rólam:
-imádom a blogokat és ha van időm olvasom is őket!!
-szókimondó vagyok! inkább szembe mint más háta mögött beszélek! :-))
-szeretem a munkámat (ami most shop eladó)
-nem szeretem a keserű kávét  (az élet is édesen jó!:-)))
-imádom a finom salátákat!

Na most szerintem elég ennyi! Puszi Rosalie

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm szépen,hogy rám gondoltál,de már egy jó ideje én is csatlakoztam Benina kampányához(Szavakat a díjak helyett)és ezért nem teszek közzé díjakat az oldalon.Ha gondolod nyugodtan átruházhatod egy másik tehetséges írónak.
    köszi
    pussz
    Tündi

    VálaszTörlés
  2. szia!
    Elkezdtem egy történetet a blogomon...ha gondolod nézd meg.
    És ha akarod követheted a blogot.
    És ha ott vagy irj egy véleményt róla.
    köszi.
    vampire-vampirefan.blogspot.com

    VálaszTörlés