2011. január 12., szerda

4.fejezet előzetes

Sziasztok! Sajnálom hogy nem tudtam feltenni új fejezetet, de nem nagyon értem rá múlt héten most is csak egy kis időm van ezért elkezdtem írni nektek az új fejit már félig kész ;-))) de sajnos csak holnap tudom befejezni. De hogy felkeltsem az érdeklődéseteket hoztam egy kis előzetest. Remélem tetszeni fog!? Azért remélem nem nagyon haragszotok! Puszi Rosalie23




""-Ez nem így van!-kiáltott szinte Alice.
-Hát akkor hogy?
-Beszéljük meg.-kérlelt Esme. Ő volt az akinek nem bírtam nemet mondani.
-Oké.-nyugtattam magam.-Elizabeth! Mark!-szólítottam őket, nem szoktam ilyet csak ha a szükség úgy kívánja.-Vigyétek innen, mielőtt most azonnal szétszedem!-morogtam, közben elengedtem. Bólintottak és azonnal kivitték a házból. Ahogy kivitték kezdtem lenyugodni, körül néztem a társaságon. Alice,Esme,Carlisle és Jasper gondolkoztak míg Rosalie szinte fel sem fogta mi történt Emmett szokás szerint vigyorgott David tudta miről van szó így nem lepődött meg, míg Ő még mindig lefagyva állt előttem pont úgy mint amikor meglátott.
-Hallgatlak benneteket!-szóltam fennhangon közben lehuppantam a kanapéra.""

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése