2010. december 30., csütörtök

3.Fejezet- A nagy találkozások

Sziasztok! Köszönöm,hogy olvastok és a komikat is! Remélem tetszeni fog a 3.fejezet és ide is megírjátok a véleményeteket! Előre is bocsi mindenkitől a végéért!! De ezt nem hagyhattam ki! De ki tudja mi lesz!?:-)) Ezt a fejezetet a komizóimnak ajánlom! Allice-nek és Virág-nak!!! Jó olvasást! Puszi

 /Bella/

"-Ne már..ez valami iszonyat!-de tényleg nagyon büdös volt!!
Megpróbáltam rendezni az arcvonásaimat mert hirtelen egy farkassal találtam magam szemben.
Nagyon ismerős volt........" 


Egy nagy vöröses-barna állt előttem, és mögötte 12 szintén nagy (de nem olyan nagy mint az első) és 2 kisebb méretű farkas..
-Sziasztok én Bella Swan...-de nem tudtam befejezni mert a hátsó farkasok közül többen is felmordultak. Így bekapcsoltam a gondolatolvasást..
"-Akkor most megölhetjük őket nem Cullenek!"
"-Így van!-ez egy női hang volt."
"-Nem!! Én ismerem! Elég legyen!-mordult rájuk Jacob." 
Most már biztos voltam benne, hogy Ő az.
"-De.."-de nem tudta befejezni a gondolatait mert Jacob képeket vetített rólam.
"-De hogy lett belőle vámpír?!"-kérdezte Seth. 
"-Nem tudom!-gondolta szomorúan Jacob." Na eddig bírtam persze nem tartott ez sokáig max 1 perc ha volt...

-Igen én vagyok Jacob! Mindent elmondok megígérem de most nem erről akarunk veletek beszélni!-ekkor Jak elment a bokrokhoz de egy pár másodperc múlva már előttem állt teljes életnagyságban vagy inkább úgy mondjam hogy teljes ember alakban?!

-Szia Jak!
-Szia Bells!-de rég hívtak így! Merengtem el magamban.
-Arról lenne szó, hogy ide költöznénk egy pár évre és szeretnék egyességet kötni.
-Hát erről nem egyedül döntök, de megbeszélem a vénekkel!
-Oké. Akkor mikor kapjuk meg a választ? Mert szeretnénk nyugodtan kezdeni az iskolát!-mosolyodtam el.
-Ennyien vagytok?-mutatott végig a többieken.
-Igen. De lesznek akik csak látogatóba jönnek, Ők 2-3 napig maradnának. Persze ők sem vadásznának itt persze kevesen lesznek akik nem állati vérrel táplálkoznak. 
-De a határt nem lépheti majd át egyikőtök sem!!
-Persze.
-Akkor ennyi is lenne de nem ígérhetek semmit mert nem csak ti vagytok itt!
-Vannak itt mások is?-lepődtem meg majd rájöttem az az előbbi farkas a Culleneket emlegette szóval...
-Itt vannak a Cullenek...-ez inkább kijelentettem mint kérdeztem.
-Igen de honnan?!
-Az előbb az a farkas ott-mutattam a sötétbarnára-gondolt rájuk így csak ők lehetnek akiket megtűrtök itt..
-Igen már ők is itt vannak de már 8-an vannak!-szóval talált már magának valakit, és boldog.
-Akkor mikor kapjuk meg a választ?
-Mondjuk legyen kedd este 9 óra.
-Oké! De addig mi elkezdenénk az iskolát.
-Legyen...-egyezett bele.
-Akkor sziasztok!
-Szia!-köszönt csak nekem.





otthon....


-Most mi legyen?-kérdezte meg Eliza a nappaliban amikor már mindegyikünk leült.
-Mivel kapcsolatban?
-Most akkor elmegyünk a Cullenekhez?
-Igen, aztán megyünk vásárolni!-mondtam-Jó lesz így?!
-Hát persze!-ugrott fel Eliza.-Akkor nyomás öltözni!
-Igen és mindenki köpenyt is vegyen!

Mindenki elment készülődni. Pár perc múlva már mindenki lent gyülekezett köpeny pedig a karjukon...
Eliza:

Mark:

Bella:
 David:
 A köpeny (elöl bal oldalon kis jelkép,hátul középen egy nagyobb)
 A volturi nyaklánc (persze Belláé egy kicsit másabb):
 Valahogy így képzeltem el Bella jelképét (ami persze nyakláncon gyűrűn és a köpenyen is ilyen) (a vércseppek arany színűek ami persze Aroéknál vörös színben pompázik)


-Na indulhatunk?-kérdeztem tőlük. Amire bólintottak. 
-Akkor hajrá! Mi megyünk az én ferrari-mal, ti pedig David bmw-jével.
-David a kulcsot!-vigyorgott Eliza, mivel Ő fog vezetni.
-Nem! Te nem vezetheted a kocsim!-és oda dobta a kulcsot Marknak.
-Na jó induljunk. Akkor most a fiúk vezetnek! De a plázába és haza mi!-na erre már vissza jött Eliza vigyora.
-Köpenyt fel! És indulás!
Bella ferrari:
David  bmw:




Elizáék mentek elöl. Nem tudom... honnan tudják hogy hol laknak?!
-David, Elizáék honnan tudják a Cullenek címét?
-Nem tudom de úgyis minden kiderül!

Pár perc múlva már a ház előtti úton lassítottunk...David kinyitotta az ajtót és kisegített a kocsból. Ekkor már a csuklya a fejemen volt, Davidon és Markon is. Eliza ment előttem David jobb Mark pedig bal oldalamon. Eliza épp hogy kopogott már nyitotta az ajtót Carlisle.

-Ááá Eliza hát eljöttek?! Jöjjenek beljebb!-amikor beértünk a nappaliba mindenki ott volt Edwardon és a párján kívül.
-Igen el de most nem a meghívásotok miatt jöttünk.
-Hát akkor mi ügyben?-itt mindenkin látszott a félelem.
-Nem követtünk el semmit.
-A királynőnk látogat el a környékbeli vámpírokhoz ellenőrzés céljából.
-És Ő mikor érkezik?-kérdezte mit sem sejtve hogy már itt állok előtte.
-Természetesen itt van!-szólaltam meg először.-De először is had mutassam be a mellettem állókat:
-Ő itt Eliza és Mark Thomas de úgy látom őket már ismeritek, Ő pedig itt David Thomas. Mind Volturi katonák de egyben a családom is. Ja és David a párom is egyben.-mosolyogtam az említettre amit ők láttak de a többiek nem mivel még mindig takarásban álltam.
-A család összes tagja jelen van?
-Nem nincs ketten vadászni vannak!
-Na jó! Nem baj... Majd megismernek legközelebb! 
-Én Carlisle Cullen vagyok és ők a családom.-mutatott körbe és elkezdte volna bemutatni őket de feltettem a kezem jelzés képen, hogy ne folytassa.
-Nem kell tudom, hogy ki kicsoda!-ezen egy kicsit meglepődtek, de nem szóltak semmit. Ja persze már csak rajtam volt csukja.
-Most pedig ha lehet bemutatkoznék:
-A nevem Isabella Marie Swan Volturi......



Levettem a csukját közben, erre mindenki megmerevedett.
-Na mi van nem szóltok semmit?! Nem sikerült megszabadulnotok tőlem!-vigyorodtam el magam.
-Ha lehet a köpenyeinket eltennéd Carlisle?
-Persze...-mondta de mintha szomorúság lenne a szemében és persze a hangjában. De nem tudtam rájönni hogy miért, talán hogy viszont látnak?!
-Gyertek foglaljatok helyet.-Esme még mindig olyan mint volt. De ahogy megindultunk Alice pattant fel.
-Ne Alice fent van Bella pajzsa nem hiszem hogy kellemes ézés lenne a falba csapódni!-figyelmeztette Eliza.
Hirtelen mindenki lefagyott még jobban mint eddig.
-Milyen pajzs?-kérdezte Jazz.
-Fizikai és mentális pajzs, természetesen. És gondolom sejtitek,hogy nem ez az egyetlen képességem.
Itt értetlenül néztek rám..
-Alice láttál minket? Vagy Jazz érzel minket?-néztem rájuk.
-A válasz természetesen nem!-mosolyogtam és közben leültem a kanapéra.
-Becsuknátok a szátokat?!-kérdeztem már egy kicsit idegesen.
-Amúgy sziasztok! Vagy ez alatt a 150 év alatt megnémultatok??
-Hát persze hogy nem! Szia hugi!-na én itt kissé megmerevedtem Emmett közvetlenségén.
-Nem tanítottak tiszteletre?! A királynővel beszélsz!!-morgott David.
-Ezért Aro szétcincál!!-morgott még mindig. Erre Emmettnek lefagyott a vigyora.
-David elég legyen!-utasítottam. Ritkán csinálok ilyet, de már elegem van senki sem lehet közvetlen velem mert félnek. Pedig nekem nagyobb hatalmam van mint bárkinek. Erre odateleportáltam Emmett elé... Látnotok kellett volna azt a fejet amit vágott, tiszta vicc!! Erre jól kinevettem. 
-Na mi van Emmett ilyen ijedős lettél?!-nevettem.
-Na nem ölelsz meg?-már csak mosolyogtam, nem tudtam rájuk haragudni. Persze Alice és Edward az más!
Neki sem kellett több felkapott és jól megpörgetett!
-Úgy hiányoztál hugi!!
-Nekem is Emmett, nekem is!
-Erre oda jöttek a többiek is és megölelgettek, csak egy valaki állt a kanapék mögött és szomorúan nézett. Bekapcsoltam az egyik képességemet...
"-Nekem idő kell Alice, nem megy egyről a kettőre. Itt hagytál köszönés nélkül!"
"-ezt meg hogy?"
"-Képesség!"
"-Sajnálom Bella, de Edward nem engedett senkit elbúcsúzni!"
"-Hirtelen hallgatsz Edwadra?! Én nem ilyennek ismertelek meg!"
"-Sajnálom!"
"-Én is!"
"-Megölelhetlek?-kérdezte félve."
"-Egye fene!"
Erre Alice a nyakamba ugrott de olyan erővel hogyha nem tartom meg magunkat a pajzsommal elborulunk.
-Na de Alice! Átpártoltál?!-kérdezte Emmett röhögve.
-Fogd be!!-szóltam rá. Már épp szólásra nyitotta a száját, de a falon kötött ki úgy 1,5 méterre a föld felett.
-Hát ez meg?!-kérdezte Em.
-Szerinted?! Valaki megleckéztet!-vigyorogtam.
-Neked hány képességed van?!-kérdezte Alice.
-Úgy egy pár....
-Na de úgy megközelítőleg?-kérdezett Jazz.
-száz.
-Száz?-döbbent meg Carlisle.
-Nem! Pár száz.
-200?-Alice.
-Nem közelebb van az ezerhez, de nem tudom pontosan. 713-nál abbahagytam a számolást.
-Ja de azt is tedd hozzá hogy úgy 60 éve volt.-tette hozzá Eliza.
Na itt megint a padlót verte az álluk.
-Na Esme ma sem kell majd felmosni!-nevettem.
-De ez hogy lehet?-szólalt meg először Carlisle.
-Hé letennél kezd egy kicsit kényelmetlen lenni!-hát persze Emmett már el is felejtettem...
-Bocs bátyó!-és leraktam a fotelba.
-Kösz így már mindjárt jobb!-sóhajtott fel.
-Na végre valaki majd megnevel!-röhögött Jazz. Erre kapott egyet Alicetől.
-Ezt miért kaptam?
-Azért mert van egy anyánk aki "neveli" már ha ezt lehetséges.
-Semmi baj Alice!-mosolygott Esme.
-De ha gondolod segítek!?-mosolyogtam.
-Na Em lesz kitől kapj majd egyet-kettőt!-nevetett Alice.
-Hát az biztos Bella a legjobb harcos egész volterrában!
-Biztos csak hagyják magukat mert félnek Aróéktól!-mondta Em.
-Én azt nem hinném Bellának nagyobb a hatalma! A világon a legerősebb vámpír. Inkább tőle félnek volterrában. Persze csak aki nem a "barátja".
-Már amennyire ez lehetséges!-fintorogtam.
-Miért?-kíváncsiskodott Alice.
-Csak azért mert mindenkinek kötelező a palotában királynőnek szólítani.-húztam a számat.
-Miért?
-Em ez hülye kérdés! Törvénybe foglalták! Sajnos már nem változtathatok rajta!
-De hát akkor Ők is így szólítanak?-mutatott Eliék felé.
-Nem Ők már akkor  a családom voltak amikor még nem voltam vámpír! Meg azért kicsit fura lenne ha a férjem le királynőzne.-döbbenet megint már kezd nagyon elegem lenni!!!
-Már megint mi van??!!-kérdeztem dühösen.
-Nyugodj meg drágám!-ölelt meg David.
-Mióta?-szólalt meg először Rosalie.
-Amióta királynő vagyok, aznap volt az esküvőnk. Több mint 50-éve.

És ekkor valakik közeledtek a házhoz.....

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez eszméletlen jó volt!! :D:D
    Csak kicsit lepődtek meg Bellán.xDxDxD
    Várom a következőt!:D
    Puszszii
    Virág

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Szuper lett! Még mindig nem bírom abbahagyni a nevetést. Szegény Emmett. És a Cullen család. Remélem nem Tanya a párja Edwardnak. Nem tetszik nekem az a csaj, na de a te dolgod eldönteni.
    Várom a kövit!
    Puszi Allice

    VálaszTörlés