2011. február 5., szombat

6. Fejezet

Sziasztok! Itt a következő! Remélem örültök neki!! Na aminek mostanában örültem: kaptam három díjat! 7 rendszeres olvasóm lett :-)) és több mint 1000 megtekintés!! :-)) Köszönöm mindenkinek!!Jó olvasást!! Puszi Rosalie


"És akkor olyan történt amire nem is számítottam....."

/Bella/


Csak álltam ott és nem bírtam felfogni, hogy ez a valóság. Fogadott apám állt az ajtóban Jane, Alec, Dem és Félix társaságában. Hirtelen valaki a nyakamban lógott, na ki lehetne más mint Jane.

-Szia Jane én is örülök neked.
-Jaj Bella annyira örülök, hogy itt lehetek!!-közben morgást hallottunk, ja hát igen ki más lehetne mint Aro nem tetszett neki Jane megszólítása. Ő persze egyből kapcsolt...
-Elnézést Mester! Többet nem fordul elő.-hajolt meg.
-Bizony tudod, hogy már ez is törvény.-nézett rá szigorúan.
-Na jó ebből elég!-csattant nagyot a hangom, elegem van már ebből az egészből. Hirtelen minden szem rám szegeződött. 
-Ez az én házam és én megengedem, hogy ne Úrnőm legyen a megszólítás! Van nevem és én szeretem azt használni. Tudom, hogy nektek ez megszokott de én nem szeretem!!-néztem szigorúan Arora. Utáltam ezt a részét az uralkodásnak.
-Hát legyen ahogy akarod, de ha hazajöttél akkor marad a szokásos megszólítás!-nézett rám azzal a "te is tudod, hogy ez a helyes!" nézésével.
-Jó hát legyen.- mentem bele nagy nehezen.

Hirtelen csönd.... és akkor vettem észre, hogy Dav és Edward még mindig gyilkos nézéssel merednek egymásra. 
-Valami baj van David?-nézett kérdőn rá Aro. Ezek szerint nem csak én vettem észre a köztük lévő feszültséget. Aro már nyúl David kezéért de megállítottam.
-Meg ne próbáld!-sziszegtem rá pedig nem szokásom. A többiek megdöbbenve néztek rám, persze leginkább a Cullenek.
-Megmondtam! Az életem ezen része magánügy! Nem tartozik senkire csak rá és rám!!!-kiabáltam. Tudta nagyon jól, hogy nem engedem meg a gondolat olvasást Dav fejében.
Dav mosolyogva nézett rám. Min mosolyog!? Az istenért ezt nem értem. Kérdőn néztem rá.
-Drágám elfelejtetted a pajzsot!-mosolygott továbbra is. Ja tényleg, de akkor mit akarhatott Aro.
-Kislányom csak üdvözölni akartam...-a francba ezt nem hiszem el! Végre barátkozni próbál vele én meg mindent elrontottam! 
-Sajnálom. Csak egy kicsit ideges vagyok.-szégyelltem magam, de nagyon.
-Semmi baj. Hiányoztál.-ölelt magához.
-Te is nekem, mindenki.-mosolyodtam el.

Tényleg hiányoztak már akkor amikor eljöttem. Ez alatt a másfél évszázad alatt nagyon megszerettem őket már ők együtt az én családom.

-Na jó gyertek foglaljunk helyet, de ne itt menjünk fel az én emeletemre. Ott a legnagyobb a társalgó.- megindultunk a legfelső szintre azért hozattam ki a fiúkkal a tárgyalóból székeket mivel 11-en voltunk.

-Na és minek köszönhetem az ilyen korai látogatásotokat?-tettem fel a kérdésemet amikor mindenki helyet foglalt.
-Hát az igazság az, hogy Jane szeretne itt maradni veletek egy kis időt, mivel annyira kifordult magából, hogy otthon már szinte semmi hasznát nem veszem.-mondta Aro azért egy kicsit sem elégedetten.
-Felőlem maradhat, de kíváncsi vagyok ez miért is van?!-néztem kérdőn barátnőmre. Kicsit megszeppent de azért válaszolt.
-Jaj Bells annyira egyedül érzem ott magam nincs akivel beszélhetnék és...
-Mi történt Aro??
-Hát az úgy volt....-láttam rajta a habozást de végül folytatta-,hogy egy régi barátom és a családja eljöttek látogatóba tudod a Silvenstone család...-amikor bólintottam folytatta- szóval van egy új családtagjuk.-mindenki mosolygott mármint a Volturi családból csak Aro és Jane nem. 
-Mi történt?!-és akkor mint akit fejbe vágtak- csak nem!?-néztem rájuk már én is mosolyogva, Aro bólintott de még mindig nem mosolyogtak.
-És ebbe mi olyan rossz?!-barátnőm lehajtotta a fejét és válaszolt...
-Ő együtt van...-és akkor rájöttem Emily ő volt a család egyedüli tagja aki még egyedül volt...-Emilyvel-folytattam helyette, mire Ő bólintott. Sajnáltam szegényt. Felálltam, odamentem hozzá és átöleltem. Közben pedig jeleztem a többieknek, hogy diszkréten távozzanak. Pillanatokon belül már csak mi voltunk ott. Jane egyszer csak remegni kezdett...szegény soha nem látta senki sem sírni. Tényleg nagy lehet a baj.

-Figyelj Jane, minden rendbe fog jönni majd meglátod!-simogattam közben a hátát. Ő csak sírt és sírt. Egy jó óra múlva kezdett megnyugodni.
-Sajnálom...-nézett fel rám.
-Ne sajnáld! Ezt nem kell, szerelmes lettél és minden meg fog oldódni majd meglátod. Na de gyere átöltöztetlek aztán lemegyünk és megbeszéljük a többiekkel, hogy kinek van kedve bulizni jönni. Oké?
-Jó rendben. Hiszek neked.-mosolygott rám.-De valami szexi ruha kell!-már vigyorgott is.
-Oké!!Na gyere akkor először inkább szóljunk nekik is.-indultam le és húztam magam után Őt is.

-Na szóval bulizni megyünk ki akar csatlakozni??
-Mi megyünk! Mi megyünk!!-ugrálni kezdett, na ki is? Na szerintetek ki lehetne más mint...hatásszünet :))...hát persze, hogy Alice.
-Mi is!-ujjongott Eliza is. Ezek véletlenül nem testvérek?? Biztos van köztük valami rokoni kapcsolat! Na neeem csak vicceltem.
-Oké! Gondolom ti nem jöttök.-néztem Arora.
-Nem én inkább ne! Ha nem baj inkább beszélgetnék Carlisle-ékkal.
-Hát persze. Gyere átmegyünk hozzánk.-mosolygott kedvesen Esme.
-Úgyis régen találkoztunk.-tette hozzá Carlisle.
-Akkor mi induljunk is.-mondta Esme.
-Hát minket ki ne akarjatok hagyni ebből a buliból!-jajj nekünk! Ez a kaján vigyor Dem és Félix arcán nem sok jót ígér.
-Jó, hogy megyünk nélkülünk el sem lehetne képzelni egy ilyen eseményt!-vigyorgott Alec. Jaj ne már! Már ez is!
-Alec nem vagy te egy kicsit TÚL sokat ezekkel?!!?-mutattam a két jó madárra.
-Velünk!? Dehogy is!- vigyorog Dem.
-Csak a nap 24 órájában!-mondta nekem Jane.
-Na jó ebből elég mindenki menjen készülődni!-csaptam össze a két kezemet. Janet és Elizát elkezdtem magam után húzni.
-Egy óra múlva itt találkozó!-fordultam vissza Alicehez.
-Ja Dav és Mark ad nektek ruhát.- mondtam Deméknek.

Fent az emeleten elkezdtem válogatni a ruhák között. Nemsokára már meg is voltak a ruháink.

Jane:

 Eliza:

Bella:
A fiúké pedig:

Alec:
Demetri:


Félix:
Mark:
David:

-Na jó akkor induljunk! A többiek már biztos nagyon várnak bennünket.-és nem is tévedtem mindenki lent volt és ők is hasonlóképpen öltöztek fel.

Alice:
Rosalie:
Jasper:
Emmett:
Edward:
-Na akkor INDULÁS!!- a végét már visította Alice.
-Oké. Melyik kocsikkal menjünk?
-Hát mi Jannel és Aleccel, David Bmw-jével megyünk.





-Mi pedig Demmel és Félixel az én kicsikémmel.-tette hozzá Eliza.




-Mi Emmettel az enyémmel jöttünk.-Rosalie.



-Jasper, Edward és én... -vigyorog Alice, ez csak azt jelenti,hogy a porsheval jöttek.-az én csoda autómmal jöttünk.-tudtam szinte gondoltam.




A beosztás megvolt, így indultunk. Amikor a disco elé értünk egy ismerős illat csapta meg az orromat, és szerintem a többiekét is....




Erre nem számítottatok mi!!?? Senki nem találta el a folytatást :-))! Szerintetek ki vagy kik lesznek ott?? Na ennyi lenne ez a fejezet, remélem tetszett és írtok nekem véleményt annyi is elég, hogy tetszett vagy sem. Puszilok mindenkit! Rosalie

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jajjj, de gonosz vagy :'( Most itt maradtunk egy függő véggel!
    Fogalmam sincs, ki lehet :S
    Siess!
    Puszii

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nos erre nem számítottam. Nagyon tetszett! De ilyen gonoszságot! Itt abba hagyni! Siess a kövivel! Nagyon várom!
    Puszi Allice

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Ez nem ér, ez tiszta csalás.xd Én is bele akartam tenni egy olyan dolgot a törimbe, ami itt megvolt. Na nem baj akkor is beleteszem.xdxd
    Am nagyon jó volt, annyira szerettem volna ha bejön a tippem de így valahogy jobban tetszett.xd
    Itt nem lehet abba hagyniii.xdxd De belőled jó sorozatrendező lenne, ott is mindig az izgi résznél hagyják abba.xdxd
    Várom a kövit!!♥
    Puszszii
    Virág

    VálaszTörlés
  4. Szia
    Ohh, hogy lehet itt abbahagyni ?? :D
    Amúgy nagyon tetszett a rész :)
    Tök meglepődte, hogy Aroék jöttek :)
    Puszii

    VálaszTörlés
  5. Szia
    Függővég
    Te tudod milyen idegbeteg lettem?!
    itt abbahagyni??
    nagyon várom a kovit
    puszi

    VálaszTörlés